Asistenţă
Întrebări și răspunsuri
Cine vine la declanșarea sistemului de alarmă?
Grupul de intervenție rapidă. Toți angajații au primit o pregătire specială și sunt echipați în modul corespunzător.
Care sunt competențele colaboratorilor echipajelor de intervenție rapidă?
Colaboratorii pot neutraliza infractorul, de exemplu, folosind mijloacele speciale și să predea infractorul forțelor de ordine.
Cum este asigurată intervenția rapidă la semnalul de alarmă în condițiile blocajelor din traficul rutier urban?
Amplasarea specială a vehiculelor serviciului de intervenție permite reducerea la minim a timpului de sosire la semnalul de alarmă. Semnalul ajunge la stația de monitorizare și la cel mai apropiat de obiectivul păzit echipaj de intervenție rapidă, ceea ce va economisi timpul prețios.
Este necesar de a transmite cheile apartamentului, casei sau oficiului pentru pază?
Nu, nu este necesar. Agenții de securitate vor interveni la semnalul de alarmă, vor înlătura situația de urgență, apoi vor aștepta sosirea clientului.
Ce măsuri trebuie întreprinse dacă sunteți forțat de hoţi să dezactivați sistemul de pază?
Pentru aceasta, este necesar de a introduce un „cod de forțare” special pe tastatura complexului de securitate. Semnalul de alarmă va ajunge imediat la stația de monitorizare, iar echipajul de intervenție rapidă va ajunge la obiectivul păzit. În același timp, se va crea iluzia că obiectivul a fost scos de sub pază, ceea ce va permite ca infractorul să fie indus în eroare.
Ce măsuri trebuie întreprinse dacă s-a produs un atac atunci când sistemul de pază este dezactivat?
Folosiți butonul de alarmă. Dispozitivul poate fi sub forma unui breloc compact sau a unui buton de alarmă „virtual” pe smartphone-ul Dvs.
Ce se va întâmpla dacă sistemul de pază este dezactivat incorect sau dacă are loc o chemare falsă?
Trebuie să apelați imediat la serviciul clientelă pentru a evita deplasarea grupului de intervenție rapidă la o chemare falsă. Dacă deplasarea echipajului la o chemare falsă s-a produs din vina clientului, atunci acesta va achita o amendă, o dată pe an pentru orice tip de obiective, o deplasare a echipei la o chemare falsă este gratuită.
Poate fi suspendat contractul pentru o anumită perioadă de timp?
Da, este posibil. Pentru aceasta contactați serviciul clientelă la numărul de telefon: +373 22 880600
Ce răspundere materială poartă JUSTAR
Activitatea noastră profesională este asigurată de compania austriacă de asigurări DONARIS Vienna Insurance Group. În cazul în care grupul de intervenție rapidă întârzie la semnalul de alarmă și se produce un furt, compania va acorda despăgubiri pentru daunele reale cauzate în baza contractului.
Am un animal de companie acasă. Va reacționa alarma la o pisică sau un câine?
Obligatoriu informați angajații companiei JUSTAR despre prezenta unui animal de companie în casă. La instalarea echipamentului, senzorii sunt prevăzuți cu lentile speciale care nu vor permite declanșarea alarmei la animalele de companie. Dacă animalul este mare sau se deplasează (urcă pe dulapuri, canapele, mese etc.), se recomandă încuierea animalului de companie într-o cameră separată în care nu există senzori de mișcare pentru a evita falsele alarme ale sistemului de securitate
Modalități de plată
Achitare online
Se percepe un comision. Plata se face la rubrica PERSOANE JURIDICE sau TERŢE PĂRŢI. Este necesară introducerea rechizitelor bancare ale Justar SRL și NUMELE și PRENUMELE CLIENTULUI.
Toate terminalele de plată ale țării - QIWI, RunPay, BPAY
În meniul terminalului, găsiți rubrica „Servicii comunale ” sau „Alte servicii”. Utilizând codul personal de identificare PERSONAL ID, puteți achita serviciile Justar FĂRĂ NICI UN COMISION.
În filialele Băncilor
Clienții Justar pot achita serviciile în filialele băncilor MICB, MAIB și FINCOMBANK pe baza facturilor curente.
Prin intermediul serviciului internet banking
Prin sistemele de plată MICB, MAIB și FINCOMBANK, în baza codului personal de identificare PERSONAL ID și numărului contului din factură. Nu se percepe nici un comision.
La sediul companiei Justar
Clienții Justar pot achita serviciile direct la oficiile noastre amplasate în mun. Chișinău, str. Calea Orheiului 17/1 sau în com. Stăuceni, str. Primar Gherman Pîntea, 140/2
Prin intermediul serviciului internet banking ale altor bănci (Viktoriabank, Mobiasbancă etc.)
Se percepe un comision. Plata se face la rubrica PERSOANE JURIDICE sau TERŢE PĂRŢI. Este necesară introducerea rechizitelor bancare ale Justar SRL și NUMELE și PRENUMELE CLIENTULUI.
Cum funcționează sistemul
Conectarea
Monitorizare
Prelucrarea datelor are loc instantaneu, iar canalele de comunicare sunt dublate. La diferite tipuri de obiective, JUSTAR utilizează rețeaua GSM, GPRS, rețeaua radio JUSTAR și internetul.
Intervenţie
Suport tehnic
Aplicația mobilă
GET IN ON
Google Play
Download on the
App Store
Verificați statutul sistemului și istoricul
Armarea sau dezarmare sistemului
Gestionați sistemul de securitate de pe smartphone-ul dumneavoastră: cu un click, puteți arma sau dezarma sistemul de pază și activa regimul de noapte.
Apelați asistența de urgență
Conectați rudele și angajații
Primiți notificări despre evenimente
Verificați soldul
Contactați-ne pentru mai multe informații
Dacă aveți întrebări legate de termenele și condițiile prezentate sau doriți să aflați mai multe despre serviciile noastre de pază și securitate, echipa Justar este gata să vă răspundă.
O discuție de câteva minute poate fi primul pas către un plan de securitate adaptat nevoilor dvs. Dacă aveți întrebări legate de termenele și condițiile prezentate sau doriți să aflați mai multe despre serviciile noastre de pază și securitate, echipa Justar este gata să vă răspundă.
O discuție de câteva minute poate fi primul pas către un plan de securitate adaptat nevoilor dvs.
