Asistenţă
Întrebări și răspunsuri
Modalități de plată
Cum funcționează sistemul
Aplicație mobilă
Întrebări și răspunsuri
Cine vine la declanșarea sistemului de alarmă?
Grupul de intervenție rapidă. Toți angajații au primit o pregătire specială și sunt echipați în modul corespunzător.
Care sunt competențele colaboratorilor echipajelor de intervenție rapidă?
Colaboratorii pot neutraliza infractorul, de exemplu, folosind mijloacele speciale și să predea infractorul forțelor de ordine.
Cum este asigurată intervenția rapidă la semnalul de alarmă în condițiile blocajelor din traficul rutier urban?
Amplasarea specială a vehiculelor serviciului de intervenție permite reducerea la minim a timpului de sosire la semnalul de alarmă. Semnalul ajunge la stația de monitorizare și la cel mai apropiat de obiectivul păzit echipaj de intervenție rapidă, ceea ce va economisi timpul prețios.
Este necesar de a transmite cheile apartamentului, casei sau oficiului pentru pază?
Nu, nu este necesar. Agenții de securitate vor interveni la semnalul de alarmă, vor înlătura situația de urgență, apoi vor aștepta sosirea clientului.
Ce măsuri trebuie întreprinse dacă sunteți forțat de hoţi să dezactivați sistemul de pază?
Pentru aceasta, este necesar de a introduce un „cod de forțare” special pe tastatura complexului de securitate. Semnalul de alarmă va ajunge imediat la stația de monitorizare, iar echipajul de intervenție rapidă va ajunge la obiectivul păzit. În același timp, se va crea iluzia că obiectivul a fost scos de sub pază, ceea ce va permite ca infractorul să fie indus în eroare.
Ce măsuri trebuie întreprinse dacă s-a produs un atac atunci când sistemul de pază este dezactivat?
Folosiți butonul de alarmă. Dispozitivul poate fi sub forma unui breloc compact sau a unui buton de alarmă „virtual” pe smartphone-ul Dvs.
Ce se va întâmpla dacă sistemul de pază este dezactivat incorect sau dacă are loc o chemare falsă?
Trebuie să apelați imediat la serviciul clientelă pentru a evita deplasarea grupului de intervenție rapidă la o chemare falsă. Dacă deplasarea echipajului la o chemare falsă s-a produs din vina clientului, atunci acesta va achita o amendă, o dată pe an pentru orice tip de obiective, o deplasare a echipei la o chemare falsă este gratuită.
Poate fi suspendat contractul pentru o anumită perioadă de timp?
Da, este posibil. Pentru aceasta contactați serviciul clientelă la numărul de telefon: +373 22 880600
Ce răspundere materială poartă JUSTAR
Activitatea noastră profesională este asigurată de compania austriacă de asigurări DONARIS Vienna Insurance Group. În cazul în care grupul de intervenție rapidă întârzie la semnalul de alarmă și se produce un furt, compania va acorda despăgubiri pentru daunele reale cauzate în baza contractului.
Am un animal de companie acasă. Va reacționa alarma la o pisică sau un câine?
Obligatoriu informați angajații companiei JUSTAR despre prezenta unui animal de companie în casă. La instalarea echipamentului, senzorii sunt prevăzuți cu lentile speciale care nu vor permite declanșarea alarmei la animalele de companie. Dacă animalul este mare sau se deplasează (urcă pe dulapuri, canapele, mese etc.), se recomandă încuierea animalului de companie într-o cameră separată în care nu există senzori de mișcare pentru a evita falsele alarme ale sistemului de securitate
Modalități de plată
Toate terminalele de plată ale țării - QIWI, RunPay, BPAY
În filialele Băncilor
Prin intermediul serviciului internet banking
La sediul companiei Justar
Prin intermediul serviciului internet banking ale altor bănci (Viktoriabank, Mobiasbancă etc.)

În meniul terminalului, găsiți rubrica „Servicii comunale ” sau „Alte servicii”. Utilizând codul personal de identificare PERSONAL ID, puteți achita serviciile Justar FĂRĂ NICI UN COMISION.

Clienții Justar pot achita serviciile în filialele băncilor MOLDINDCONBANK, FINCOMBANK și MOLDOVA-AGROINDBANK pe baza facturilor curente.

Prin sistemele de plată Fincompay, Moldindcompay și MAIB, în baza codului personal de identificare PERSONAL ID și numărului contului din factură. Nu se percepe nici un comision.

Clienții Justar pot achita serviciile direct la oficiile noastre amplasate în mun. Chișinău, bd. Moscova, 21 (uzina MEZON) sau în com. Stăuceni, st. Primar Gherman Pîntea, 140/2

Se percepe un comision. Plata se face la rubrica PERSOANE JURIDICE sau TERŢE PĂRŢI. Este necesară introducerea rechizitelor bancare ale Justar SRL și NUMELE și PRENUMELE CLIENTULUI.

Cum funcționează sistemul
Conectarea
Monitorizare
Intervenţie
Suport tehnic

Ați decis să dotați casa sau biroul cu un sistem de securitate și să-l conectați la Dispeceratul de pază centralizat?

Experții JUSTAR vor propune cea mai bună soluție și vă vor da dreptul de a alege ce tip de alarmă să instalați la obiectivul care va fi protejat. Toate echipamentele deţin certificate de calitate și sunt instalate la ora și ziua aleasă a săptămânii.

Inginerul va ajusta, va testa și va ghida clientul cum să folosească noul sistem de securitate. Nu este necesar să veniţi la oficiul nostru pentru a întocmi un contract, toate documentele necesare sunt întocmite pe loc.

Dacă doriți să schimbați operatorul de pază tehnică și să vă conectați la dispeceratul JUSTAR, specialiștii noștri vor adapta gratuit sistemul de alarmă deja instalat la sistemul nostru. Ulterior, tot echipamentul de securitate care se află la obiectivul păzit va fi deservit gratuit, pe parcursul perioadei de valabilitate a contractului.

Operatorii stației de monitorizare asigură monitorizarea fiecărui complex de securitate non-stop. 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, semnalele tehnice și de alarmă de la obiectivele aflate sub pază sunt transmise către dispecerat în regim online.

Prelucrarea datelor are loc instantaneu, iar canalele de comunicare sunt dublate. La diferite tipuri de obiective, JUSTAR utilizează rețeaua GSM, GPRS, rețeaua radio JUSTAR și internetul.

Pentru paza băncilor, saloanelor de bijuterii și altor obiective cu risc înalt, numărul de canale este majorat. Dacă infractorii blochează unul dintre ale, complexul de securitate va transmite un semnal prin rețeaua de rezervă, iar informațiile vor ajunge în continuare la stația de monitorizare.

Nici un obiectiv nu este asigurat împotriva întreruperilor de curent. Sistemele moderne de securitate JUSTAR vor continua să funcționeze chiar și cu întreruperea curentului electric.

Caracteristicile software disponibile ne permit să oferim tuturor clienților un sistem confortabil de înștiințare despre evenimentele care se produc la obiectivele păzite

Compania JUSTAR are propriul său serviciu de intervenție rapidă. Parcul auto este dotat cu vehicule noi echipate cu sisteme GPRS și GLONASS.

Sistemul permite primirea semnalului de alarmă pe tableta instalată în vehicul, simultan cu operatorul dispeceratului, ceea ce permite reducerea timpului de reacţionare la apel. În medie, o echipa de intervenție rapidă are nevoie de la 5 până la 7 minute pentru a ajunge la fiecare obiectiv păzit.

Colaboratorii grupului de intervenție sunt supuși unei selecții și au o instruire profesională, sunt echipați cu mijloace speciale și arme de foc

Pentru asigurarea pazei obiectivelor utilizăm doar echipamente certificate, de înaltă calitate, cu toate acestea dispozitivele tehnice necesită, de asemenea, o întreținere sistematică.

În cadrul companiei există serviciul suport tehnic, ai cărui specialiști asigură în regim non-stop funcționarea sistemului de alarmă la toate obiectivele conectate la dispeceratul JUSTAR.

Se desfasoara nu numai activități de reglementare planificate, dar si sunt prompt executate solicitările clienților intru redresarea și consolidarea sistemului de securitate.

Toată activitatea subdiviziunii este gestionată prin intermediul unui program special care permite managerilor să verifice calitatea şi termenul de executare a lucrărilor.

Aplicație mobilă
Aplicația mobilă Justar

Aceasta este o aplicație specială a companiei Justar pentru telefonul dvs. mobil. Cel mai ușor și sigur acces la obiectivele dvs. În orice moment, puteți verifica starea sistemului și istoricul, activa sau dezactiva sistemul de pază, solicita asistență de urgență și să primiţi notificări despre evenimente. Descărcați aplicația mobilă actualizată și utilizați-o pe smartphone-ul dvs.

Verificați statutul sistemului și istoricul
Fiți la curent cine şi când a dezactivat/activat sistemul de pază, vizualizați fotografiile în caz de alarmă sau la cerere.
Armarea sau dezarmarea sistemului
Gestionați sistemul de securitate de pe smartphone-ul dvs.: cu un singur click, puteţi arma sau dezarma sistemul de pază și activa regimul de noapte.
Apelați asistența de urgență
Imediat ce apăsați butonul roșu „SOS” din aplicație, grupul de intervenție rapidă se va deplasa pe adresa dvs.
Conectați rudele și angajații
În aplicația mobilă, puteți adăuga până la cinci utilizatori și le puteți delega drepturi pentru a gestiona sistemul.
Primiți notificări despre evenimente
Setați notificările necesare: despre dezarmarea sistemului, deconectarea energiei electrice, fumizare sau accidente casnice.
Verificați soldul
Verificați soldul și aflați starea contului.
Cerere ofertă
Cerere ofertă